دانشجویان ارشد عمران دانشگاه آزاد سمنان

محل تبادل اطلاعات علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی

دانشجویان ارشد عمران دانشگاه آزاد سمنان

محل تبادل اطلاعات علمی، فرهنگی، ورزشی و اجتماعی

هماهنگی دوره های آموزشی نرم افزاری در تهران

با توجه به انجام پروژه های دانشجویی که توسط اساتید معرفی می شوند، دانشجویانی که مایل به یادگیری نرم افزارهای ذکر شده در تهران هستند، لازم است نسبت به ارائه نام، تلفن و نوع نرم افزار در قسمت نظر جهت هماهنگی و برگزاری کلاسهای گروهی اقدام کنند:

PLAXIS , FLAC , FLAC SLOPE , GEO STUDIO , ABAQUS , WALL UP

نظرات 4 + ارسال نظر
محمود رضا عباسی پنج‌شنبه 8 آبان 1393 ساعت 08:23

salam amuzeshe plaxis 2d ro mikham.09122862300

محسن کبیری دوشنبه 5 آبان 1393 ساعت 17:24

سلام آقای مهندس ، لطفا من رو برای ABAQUS در نظر داشته باشید .
09356186154

امید براتی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 21:52

سلام
مهندس برنامه ABAQUS رو هستم. فکر کنم بهتره
ما رو هم در برنامه داشته باش. مرسی

حتما. البته باید جند نفر بشیم تا هزینه کلاس واسمون کم بشه. سعی می کنیم با همون کسی که دکتر جلیلی گفت کلاس بزاریم. البته در صورت رسیدن به حد نصاب

محمد صباحی شنبه 19 مهر 1393 ساعت 21:05

من هم هستم.

لطفا دوره ای که مدنظرت هست رو اعلام کنید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.